dilluns, 5 de febrer del 2018

Aquesta exposició presenta una sèrie d’obres que van des del meu començament (2001) fins l’actualitat.

Es pot observar la meva evolució pintant. He passat per diferents fases que han anat modificant la meva obra fins arribar a l’actualitat. Ara ja mostra unes característiques molt marcades de la meva manera de pintar.

Al començament pintava cuadros basats en coses o paissatges que veia o m’agradaven.

La temàtica principal eren les flors que sempre han format part de la meva vida fins que un dia vaig atrevir-me a imaginar-les en blanc i negre... i va sorgir un cuadro que va canviar per sempre la meva percepció de les coses.

Llavors vaig introduir-me en el món de l’abstracció i vaig començar a experimentar amb noves tècniques, on el motiu que representava era allò que cada espectador veia o li produïa rebuig o entusiasme.

Anna Comas

Traç

Grup format per persones interessades en la pintura amb ganes d'augmentar el seu horitzó pràctic i teòric.