dilluns, 6 de juny del 2016




Propera inauguració


dijous 9 de juny a les 19:30
a l'Ateneu del Clot
Muntanya, 16 bis
08026 BARCELONA

Entrada lliure

Anna Comas


Anna Comas (Barcelona) artista autodidacta que vaig començar ha endinsar-me en el món de la pintura fa uns quants anys quan l’Ateneu encara estava al carrer Ter.

La meva trajectòria ha anat evolucionant fins arribat a l’abstracció, on em sento molt còmode i en la qual plasmo les meves sensacions i sentiments d’una manera espontània sense pretendre que el resultat representi res en concret, sinó tot el contrari.

La meva intenció és que l’espectador interactui i busqui allò que per ell representa fent que d’aquesta manera l’obra pugui transmetre rebuig o entusiasme.

Aquesta exposició està formada per una sèrie de obres fetes de diversos materials (sorra, paper, cartró, roba, etc…) els quals donen formes i colors per aconseguir representar allò que cadascú vulgui veure.

Anna Comas

Traç

Grup format per persones interessades en la pintura amb ganes d'augmentar el seu horitzó pràctic i teòric.